کمک

سلام دوباره 

خیلی سخته آدم خودشو گم کنه.و واسه پیدا کردنه دوباره باید تاوان سختی بدی خیلی سخت. 

اگه تو مسیر یه رودخونه بزرگ بیوفتی که آخرش هیچی نیست واسه نجات چی کار میکنی؟؟؟؟ 

اگه تو این مسیر همه رویاهات ارزش هات باور هاتو از دست بدی چی؟؟؟؟ 

از همه کمک میخوام از همه اونایی که این مطلبو میخونن.من گم شدم تو این مسیر به نظرتون میتونم زندگی قبلیمو بدست بیارم یا تسلیم این راه بشم راهی که آخرش پوچیه. 

اگه نجات پیدا کنم میتونم چیزایی و که از دست دادم دوباره بدست بیارم می تونم آدم سابق بشم.دوباره دارم مینویسم شاید این یه شروع باشه نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
nedanegarss501 1390/10/10 ساعت 02:36 ب.ظ

شاید اگه رو مشکلت فک کنی یا با ی نفری اون مشکلو در میون بذاری مشکلت حل شه.شاید!!!!
راستی اگه دلت خواست به وبلاگ ما هم سر بزن.

p.a 1390/10/10 ساعت 04:25 ب.ظ

از نظرتون ممنون.مشکل من گفتنی نیس وگرنه می گفتم شایدم من نمی تونم بگم.به هر حال از نظرت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد