خیلی سخته تو زندگی احساس تنهایی همه وجودتو بگیره

خیلی سخته فکر تنهایی همه ذهنتو مشغول کنه

خیلی سخته شبو روزت یکی بشه و بی تفاوت شی نسبت به همه چیز

خیلی سخته سرما رو از درون حس کنی

خیلی سخته دوس داشتن یادت بره

و سختر اینه که دوس داشتن دیگران و حس نکنی

و مدام بگی کی منو دوس داره 

اونوقته که از درون میشکنی 

اشک چشاتو پر میکنه و بی اختیار سرازیر میشه

من تنهام خیلی تنها

من بد شکستم تو گردونه ی زندگی

رنگا دارن محو میشن به چشم من

خیلی سخته دیدن سراب عشق احساس کردنش و بعد شکستن 

عشق خیاله فقط خیال 

دارم محو میشم از صحنه زندگی 

دارم غرق میشم تو این گرداب

کاش.............

کاش.........

کاش....

چه فایده وقتی هیچ کس زبون چشمارو بلد نیس 

وقتی هیچکس با تو نیس

کنارت نیس

وقتی عشقی نیس عاشقی نیس

وقتی عشق=دروغ+نامردی و تنهایی تنهایی تنهاییییییییییییییییییییییی

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز جونی 1390/11/18 ساعت 03:01 ب.ظ

فک کنم الآن دیگه واسه این نظرم خیلی دیر باشه چون دیگه مطمئنم که خودت به این نتیجه رسیدی که اشتباه میکردی و هنوز هم آدمای خوب هستن
خودتو دست کم نگیر خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد